Administracja serwerami

Skonfigurujemy serwer, zgodnie z Twoimi potrzebami – przygotujemy i zainstalujemy niezbędne oprogramowanie. Celem zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, monitorujemy działanie serwerów całą dobę. Zapewniamy wsparcie techniczne oraz gwarantujemy krótki czas reakcji i naprawy. Wypróbuj rozwiązania szyte na miarę, wybierz Aboo Technology!
Outsourcing IT Umowa serwisowa
writing

W celu przygotowania dla Ciebie specjalnej oferty współpracy prosimy o przekazanie kilku istotnych informacji dotyczących Twojej infrastruktury informatycznej.

Jestem pewny, że Twój informatyk lub Ty sam bez problemu poradzisz sobie z odpowiedzią na kilka prostych pytań. W przypadku gdybyś miał problemy możemy to zrobić za Ciebie podczas bezpłatnej wizyty u Ciebie w firmie.

Dane niezbędne dla określenia warunków umowy serwisowej:

  • Ilość komputerów stacjonarnych, notebooków i serwerów wraz z informacją o systemach operacyjnych zainstalowanych na tych komputerach (lub planowanych do instalacji)
  • Podstawowe parametry używanego sprzętu komputerowego (procesor, pamięć, dysk twardy)
  • Istniejące rozwiązania antywirusowe (producent, wersja oprogramowania)
  • Istniejące rozwiązania archiwizacji danych (sposób wykonywania kopii zapasowych)
  • Sposób podłączenia firmy do Internetu (rodzaj łącza, przepustowość, nazwa ISP)
  • Sposób podłączenia firmy do sieci telefonicznej (operator, centrala telefoniczna)

Przygotowanie i zawartość umowy na outsourcing IT – najważniejszy element każdej umowy na outsourcing IT:

Najważniejszym elementem każdej umowy serwisowej jest czas reakcji na zgłoszenie i czas usunięcia lub neutralizacji zgłoszonej awarii. Fachowo nazywa się to warunkami SLA (Service Level Agrement).

Przykładowy i najczęściej wybierany przez naszych Klientów czas reakcji to:

  • Przy wezwaniu serwisu do godziny 11-tej, przyjazd w danym dniu roboczym do godziny 16-tej
  • Przy wezwaniu serwisu po godzinie 11-tej, przyjazd do godziny 11-tej w następnym dniu roboczym..

Inne elementy umowy na nadzór techniczny Inne elementy umowy na nadzór techniczny to:

  • Dokumentacja systemu informatycznego: miejsce lokalizacji sprzętu, podstawowe parametry sprzętu, kontakt do osoby odpowiedzialnej za sprzęt.
  • Definicja czynności wchodzących w zakres umowy, zakresy obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności każdej ze stron
  • Spis procedur potrzebnych do poprawnego funkcjonowania firmy od strony informatycznej: np.: archiwizacja ważnych danych firmowych, zdalnego dostępu do programów w firmie itd..
  • Dokładnie zdefiniowane formy i zasady przyjmowania i obsługi zleceń serwisowych.
  • Inne zapisy konieczne z punktu widzenia umowy outsourcingowej (czyli umowy cywilno-prawnej), takie jak: formy płatności, abonamentów, zachowania poufności danych.

Przygotowanie i zawartość umowy na outsourcing informatyczny Przejrzystość rozliczeń i opłat.

Ogromną korzyścią wynikającą z podpisania umowy serwisowej jest przejrzystość rozliczeń i opłat za outsourcing it. Po podpisaniu umowy z naszą firmą zostaje nadany indywidualny login i hasło na specjalnej stronie http://help.aboo.pl, gdzie mogą Państwo śledzić na bieżąco wszystkie działania związane z Państwa systemem informatycznym. Indywidualna strona zawiera wszystkie raporty z przeprowadzonych prac oraz rozwiązania techniczne występujących u Państwa problemów (baza wiedzy). Raporty z powyższego systemu są co miesiąc dołączane do wystawionych faktur, co pozwala przejrzyście kontrolować nasze prace i koszty ponoszone na informatykę.

Aby dowiedzieć się więcej o umowie zadzwoń do nas już dzisiaj !

Bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

Uwaga: Dla nowych klientów przygotowaliśmy super promocję “Miesiąc obsługi gratis”.